Volledige Festool herstelling

Festool Reparatiedienst

Uw Festool machine snel gerepareerd in België

Festool Online Repair


U doet online uw aanvraag en wij regelen de rest: ophalen, repareren en terugsturen.  Na enkele dagen heeft u uw machine weer terug zodat u zo snel mogelijk verder kan met uw werk.

Uw gereedschap is in een handomdraai hersteld met een garantie van 6 maanden. We herstellen, we onderhouden, controleren en stellen meteen ook bij. Binnen de termijn van uw garantie all inclusive is de herstelling zelfs gratis.1

Online herstelling aanvragen

Snelle & efficiënte reparatie


Wanneer u uw machine voor reparatie naar Festool stuurt telt elke minuut.


Als uw machine niet meer onder de Garantie All-Inclusive valt, repareren wij uw machine automatisch als het totaalbedrag niet hoger is dan :


  • 150 € excl. BTW voor kleine machines
  • 200 € excl. BTW voor stofzuigers
  • 330 € excl. BTW voor grote machines (KAPEX, CS 50/70, TKS 80, enz.)

Zo beperken we onnodige wachttijden en kunnen we uw machine zo snel mogelijk terug bezorgen.


Voor alle reparaties die de bovengenoemde bedragen overschrijden, wordt een offerte opgemaakt die u ter goedkeuring wordt toegestuurd, met verschillende opties. Na ontvangst van uw antwoord zal de reparatiedienst uw keuze uitvoeren.

Voordelen van herstelling door Festool


Waarom uw gereedschap bij een herstelling het best in onze handen is.

  • Gemakkelijke en snelle reparatie

    Eenvoudig & snel met Online Repair

    Wij regelen alles: ophaling, reparatie en terug bezorging in een mum van tijd. 
    Onze Festool specialisten van onze in house herstellingsafdeling in België zorgen voor een professionele en snelle herstelling.

    Online herstelling aanvragen
  • Grote knowhow

    Maximale vakkennis

    Onze goed opgeleide techniekers voeren de herstelling van uw Festool machine uiterst professioneel en precies uit. Hun vakkennis en onze gespecialiseerde werkplaatsuitrusting garanderen een uitstekende herstelling van uw gereedschappen. Natuurlijk gebruiken we alleen originele reserveonderdelen die we dan ook steeds op voorraad hebben.
  • Elektrische veiligheidscontrole

    Veel meer dan alleen herstelling

    Uw gereedschap wordt uitgebreid geanalyseerd en gecontroleerd. Zelfs slijtageonderdelen worden  vervangen (gratis binnen de Garantie all-inclusive). De machines verlaten ons atelier dan ook in een perfecte algemene staat.

    In het kader van de herstelling voeren we bovendien steeds een elektrische veiligheidscontrole uit. Deze bevestigen we met een certificaat.

Onze tips voor het opsturen van uw machine voor reparatie

Met Online Repair
  • Service_MyFestool_319x180px
    Afhaling door UPS®

    Als u uw reparatie vóór 16:00 uur aanvraagt, wordt uw gereedschap meestal de volgende werkdag door UPS® opgehaald.

    Als u uw zending vóór 11:00 uur aflevert bij een UPS Access Point, wordt uw gereedschap meestal dezelfde dag nog naar Festool verzonden.

  • Service_Package_319x180px
    Verpakking

    U kunt uw gereedschap in uw Systainer versturen.

    Zorg ervoor dat machines en losse gereedschappen altijd goed en breukvast verpakt zijn.

  • Service_Repair_Tool_319x180px
    Risico's minimaliseren

    Minimaliseer het risico op schade en verwijder bijvoorbeeld het zaagblad.

    Stuur alleen artikelen op die gerepareerd moeten worden. Houd accessoires of batterijen bij u.

  • Service_Repair_Package_319x180px
    Stofzuigers en batterijen

    Verwijder altijd de filterzak uit de stofzuiger en stuur deze naar ons terug met een lege kuip (anders worden extra kosten in rekening gebracht).

    Geef bij stofzuigers van klasse H aan de klantendienst ook het soort stof door dat wordt opgezogen ( bv. asbest).

    In sommige gevallen valt het transport van batterijen onder de regelgeving voor gevaarlijke stoffen. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.

    Tel.: +32 2 893 36 36

    E-Mail : customerservice-be@festool.com

  • TKS80_319x180px
    Grote machines

    Grote machines worden speciaal vervoerd. Indien van toepassing ontvangt u alle relevante informatie wanneer u een reparatie aanvraagt. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.

    Tel.: +32 2 893 36 36

    E-Mail : customerservice-be@festool.com

Reserveonderdelen nodig?

Koop ze in onze webshop!

Om het juiste reserveonderdeel voor uw elektrisch gereedschap te vinden, hebt u het exacte machinetype en onderdeelnummer (Nr.-T) nodig. U vindt deze informatie op het plaatje direct op uw machine en in uw garantiedocumenten.²

Onderdelen webshop

Een kijkje achter de schermen bij Festool

Nuttige links en documenten om te downloaden
  1. Garantie all-inclusive geldt voor alle Festool-gereedschappen die binnen 100 dagen na aankoop geregistreerd zijn. De Festool-garantievoorwaarden gelden en kunnen worden bekeken op www.festool.be/waarborgsvoorwaarden.
  2. Om kwaliteits- en veiligheidsredenen mogen alle Festool gereedschappen alleen door geautoriseerde werkplaatsen worden gerepareerd. Wij raden uitdrukkelijk af om zelf reparaties uit te voeren. Let ook op de garantievoorwaarden.